Dag 12 - Island Park

7 mei 2023 - Island Park, Idaho, Verenigde Staten

Vanochtend moesten we om 11.00 uit onze AirBnB in Pocatello zijn. Gezien we maar twee uurtjes hoefden te rijden naar Island Park en we hier pas om 16.00 in konden checken rees de vraag: wat gaan we in de tussentijd doen?

Gelukkig kwam het mooi uit met de tijd gezien Formule 1 om 13.30 lokale tijd zou starten. Dus hebben we op Google een saloon uitgezocht waar ze de wedstrijd uit zouden zenden en stelden we de route hier maar naar in.

Onderweg vroegen we ons vooral af wat we tegen zouden gaan komen. De vorige cabin zouden we niet in kunnen wegens teveel sneeuw, maar we zaten nu maar op zo'n 2 uur afstand. We hadden lekker weer en er was in de verste verte geen sneeuw te bekennen, dus het zou allemaal wel meevallen, toch?

We bleken ongelijk te hebben. Alsof het 'opeens' was, reden we na zo'n anderhalf uur de sneeuw in. Links, rechts, rechtdoor: alles was wit. Dat was even een verandering. Viel het uiteindelijk toch niet zo mee, oepsie.

We kwamen aan bij de saloon en hebben hier eerst maar even een schoenenwissel gedaan. We waren allebei nog op de sneakers, maar deze zouden het niet zo lang overleven in de sneeuw. Dus maar de wandelschoenen aangetrokken en beide een trui uit de koffer gehaald.

In de saloon hingen wederom weer zo'n 15 tv's, op 2 daarvan werd de wedstrijd uitgezonden. We hadden een mooi plaatsje met goed zicht uitgezocht, en zo hebben we fijn de race kunnen kijken. Ondertussen hebben we een goede lunch gehad (hamburgers, ofcourse).

Na de wedstrijd zijn we verder gereden naar de AirBnB. We hoefden nog maar zo'n 10 minuten te rijden. We waren ietsje eerder dan 16.00 op locatie, dus zijn we nog maar even een rondje gaan lopen. Gelukkig was het inmiddels gestopt met sneeuwen, maar het was wel erg duidelijk dat sneeuw hier iets alledaags is. We hebben op loopafstand een andere saloon gespot, dus dat is ook fijn om te weten.

Nadat we de koffers hebben uitgepakt zijn we meteen maar eens de jacuzzi gaan bekijken. Hij is goedgekeurd. Het is heel apart maar extra lekker om in de kou in de jacuzzi te gaan. Gelukkig hoefden we maar een klein stukje (in onze zwemkleding, daarheen te lopen.

Zo dadelijk gaan wij maar eens avondeten. Er staat salade op het menu. Even lekker wat groenten en dus vitamine binnenkrijgen. We weten nog niet wat we vanavond gaan doen. Misschien een spelletje spelen, misschien lekker op bed hangen, misschien even naar de saloon. We zien het wel.

AirBnBBeetje sneeuwPocatello->Island ParkJacuzzi