Dag 30 - Venlo

26 mei 2023 - Venlo, Nederland

We zijn terug in Nederland! We hebben een ontzettend lange dag achter de rug. Gisteren, 25 mei, zijn we om 16.25 lokale tijd vertrokken vanuit San Francisco. Inmiddels is het 26 mei, 18.30 en zitten we net in de trein richting Venlo. Dat betekent dat we nu zo'n 17 uur aan het reizen zijn, en dat we al zo'n 22 uur wakker zijn (op 30 minuutjes powernap na).

De reis is supersoepel verlopen. Van bagage inchecken tot het boarden in San Francisco, we hadden alle tijd en hoefden nergens over te stressen. Tijdens onze overstap in Londen hebben we ietsjes vertraging opgelopen. Gelukkig waren we zo slim om bij aankomst op Schiphol iets verder te kijken dan onze neus lang is, en zo konden we een lange rij om bij de bagagehal te komen ontlopen. Dat maakte dat we de trein van 18.15 richting Venlo hebben gehaald en als het goed is dus rond 20.30 thuis aankomen. Jeeeeej!

Dat betekent dus dat onze vakantie officieel ten einde is, en daarmee ook deze blog. Voor iedereen die meegelezen heeft: we hopen dat jullie het leuk vonden. Ook bedankt voor de leuke reacties die we hebben mogen ontvangen. Voor onszelf is deze blog ook een fijne herrinnering, wij printen hem uit en bewaren de blogs dadelijk bij het fotoboek dat we gaan maken. Zo hebben we voor altijd een mooie verzameling van foto's en beschrijvingen van onze heerlijke vakantie.

Haije en bedank!

1. Oma Hanny:
    27 mei 2023
    Weikom thuis. En dank je wel voor t mooie verhaal lk heb t met plezier gelezen dank je wel en tot gauw Oma Hanny.