Dag 26 - Chowchilla

21 mei 2023 - Chowchilla, California, Verenigde Staten

We hoefden pas om 11 uur uit te checken, dus we konden (een beetje) uitslapen. Daarom besloten we het er maar van te nemen en pas op het laatste moment op te staan. Sam en Willem hebben vanavond hun laatste nacht, maar die spenderen ze in een ander hotel dichterbij het vliegveld.

Het plan is om naar de Walk of Fame te gaan, en daarna naar Santa Monica beach. Aangezien we niet de auto vol met onze bagage in centrum LA willen laten staan, hebben we het hotel gevraagd of we daar onze auto mochten laten staan. Dat was gelukkig geen probleem. We hebben de Lyft gepakt naar de Walk of Fame. Omdat sommigen onder ons wat honger kregen, zijn we toch eerst maar even ergens gaan ontbijten.

Het was tof om alle verschillende sterren te zien en te herkennen, maar dit deel van Los Angeles is verder niet zo mooi. Er zijn veel daklozen en drugsgebruikers, waardoor er ook een bepaalde onprettige geur hangt. Tijdens onze verkenningsroute hebben we ook het Hollywood-sign gespot. Tijdens de autoritjes hebben we hier al veel naar gezocht, dus dit kon eindelijk afgestreept worden.

Rond half 3 hadden we zo'n beetje alles gezien. Gezien Gijs en Lonneke nog ongeveer 4 uur moeten rijden naar de volgende locatie, hebben we besloten Santa Monica beach over te slaan en direct terug naar het hotel te gaan om onze spullen op te halen. We hadden een leuke chauffeur, die ons wat feitjes over LA kon vertellen.

Nadat we onze auto hadden opgehaald, zijn we naar het hotel gereden waar Sam en Willem de laatste nacht hebben geboekt. Zij vliegen morgen terug naar Nederland. Bij het hotel hebben we afscheid van elkaar genomen. We hebben het erg gezellig gehad en vinden het suuuuupertof dat ze speciaal voor ons naar Amerika zijn gevlogen. Wat een avontuur hebben we achter de rug, en dit hadden we voor geen geld willen missen.

Nu zijn we opeens maar met zijn twee en zijn we weer de weg opgegaan. We mochten weer een prachtige route rijden, terwijl het steeds warmer en warmer werd ondanks dat het ook later werd. Onderweg hebben we bij de In 'n Out, een Amerikaans fastfoodrestaurant, wat gegeten en rond 21.15 waren we op de hotelkamer. We hebben weer een mooie kamer in een prima buurt, dus als het goed is gaan we hier 2 goede nachten hebben.

Wat een week hebben meegemaakt. Nu is er ook eindelijk tijd geweest de blogs eventjes bij te werken, haha. Morgen posten we weer wat foto's van de afgelopen tijd. Dadelijk gaan we namelijk lekker slapen zodat we morgen uitgerust naar Yosemite kunnen.