Dag 11 - Pocatello

6 mei 2023 - Pocatello, Idaho, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we na een heerlijke avond opgestaan en hebben we ons klaargemaakt om te vertrekken. Nog even de laatste was uit de droger gehaald en gevouwen, de koffers ingepakt en ontbeten. Gelukkig kwam Willow, de herdershond, nog even afscheid nemen dus zo konden we weer goed op reis.

Vandaag moesten we zo'n 3,5 uur rijden om in Pocatello te komen. We hebben een rustige reis gehad. Vanuit de auto leek het alsof het flink stormde om ons heen, maar zelf zijn we niet door de regen heengereden. Na een korte stop om te lunchen hoefden we nog maar een klein stukje en kwamen we in Pocatello aan.

Het lijkt een vrij rustig en saai stadje, in ieder geval het deel waar wij verblijven. Gezien er niet zoveel te beleven is en wij toch wel erg moe zijn, hebben we besloten er wederom een rustige dag van te maken. Lonneke heeft vanmiddag even (ofja, zo'n 3 uur) geslapen terwijl Gijs lekker relaxte.

Na het eten zijn we een rondje gaan wandelen en nu liggen we weer te chillen. Dalijk gaan we misschien nog een spelletje doen of even iets kijken op de laptop, maar er gaat vanavond niets geks meer gebeuren. Ook heerlijk af en toe - en belangrijk. We zijn toch 4 weken weg, dan kan je niet iedere dag wat gaan doen.

Morgen hoeven we maar 2 uurtjes te rijden en dan komen we aan in Island Park. Daar staat de 'nieuwe' cabin die we pas afgelopen week hebben geboekt in verband met sneeuwval bij de andere cabin. We zijn benieuwd wat we onderweg tegen gaan komen.

Middleton->Pocatello

AirBnB

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jack Stroeken:
    7 mei 2023
    Just like (grand)Mom, what’s Life without a washingmachine ???
  2. Gijs en Lon:
    8 mei 2023
    gelukkig hebbe weej gen 3 kinder die umstebeurt alles onderkotse :')
  3. Oma Hanny:
    7 mei 2023
    Hoi Gijs en Lonneke,
    Eindelik huuërt geej waat van mich.
    Ut haet waal lang gedeurt, maar sorry ut lökde mich neet.
    Zonder hölp geit ut neet.
    Met vuuël spanning en plezeer laes ik iddere daag òg verhaol.
    Ik haop veur òg det geej de kommende waeke auk met vuuël plezeer belaef.
    Hiel vuuël groetjes oet Blierick van oma Hanny
  4. Gijs en Lon:
    8 mei 2023
    Dankjewel oma, det mak niks oet! Leuk det ge mei kint laeze wat we allemaol meimake in Amerika, groetjes van os!