Dag 10 - Middleton

5 mei 2023 - Middleton, Idaho, Verenigde Staten

We hebben weer een gebroken nacht gehad. Maar voor het goede! Vannacht hebben wij ons verkoopcontract getekend. Voor ons om 4.15 in de nacht. Het was even schakelen maar de handtekeningen stonden.

Gelukkig was er nog meer goed nieuws toen we om 8.00 opstonden. De hypotheek voor het nieuwe huis is ook volledig geregeld! We hebben vandaag dus ons huis verkocht, en een nieuw huis gekocht. De dag kan niet meer stuk.

Vandaag reizen we van Richland naar Middleton. We komen maar liefst in 3 staten vandaag: We werden wakker in Washington, we reizen door Oregon en Middleton bevindt zich in Idaho. Ook belanden we in een nieuwe tijdzone wanneer we Idaho binnenrijden. In plaats van 9 uur, schelen we nu slechts 8 uur met Nederland.

Onderweg hadden we vandaag vooral veel regen. Dit maakte echter niet zoveel uit, omdat we toch aan het reizen waren en de uitzichten er niet minder om waren. We zijn veel bergen gepasseerd en hebben zelfs de eerste sneeuw al zien liggen.

Aangekomen in Middleton hebben we het grootste appartementje tot nu toe. Appartementje? Het is eigenlijk een huis. Zodra we de heuvel richting het huisje opreden werden we al begroet door een herdershond. Gezien we deze niet onder de wagen wilden hebben, is Lonneke uitgestapt zodat Gijs veilig de auto kon parkeren. Eenmaal geparkeerd werden we beiden begroet door beide hondjes, Willow en Charlie genaamd. Ze zijn allebei erg aanhankelijk en wij vonden het ook niet zo erg even te knuffelen.

Het huis is van alle gemakken voorzien. We hebben prachtig uitzicht en een heerlijk bed. Ook beschikken we over een wasmachine en droger, dus hebben we maar gelijk de was aangezet.

Vanavond zijn we naar een steakhouse gegaan. Wij hebben de verkoop én de koop te vieren namelijk. Ongelooflijk restaurant: er waren minstens 80 tafels, maar je moest hier gezien de drukte wel zo'n 45/50 minuten op wachten. Gezien wij het ook prima vonden aan de bar te zitten konden we gelukkig zonder te wachten door. Ook dit was een hele ervaring, het was een soort cowboy/sportrestaurant met meerdere tv's waar je wedstrijden van o.a. basketbal en baseball op kon volgen. Om het uur deden de medewerkers ook een klein optreden, namelijk line-dancing. De gehele setting was vooral heel... Amerikaans. Supertof om ook dit meegemaakt te hebben, en het eten (een 'kleine' steak van 450 gram) was heerlijk.

AirBnBRichland->MiddletonRichland->MiddletonVerkoopcontract tekenen