Venlo - Planning

13 januari 2023 - Venlo, Nederland

Ooit is het idee ontstaan samen nog een keer naar Amerika te gaan. Beide zijn we al geweest. Voor Gijs was dit in 2007, maar dan in Florida. Lonneke heeft in 2014 ongeveer dezelfde route met haar gezin in de camper gedaan. Afgelopen jaar besloten we dat het dan toch echt tijd werd dit samen te gaan doen: nu kan het.

Vandaar dat we begonnen te fantaseren over welke route we zouden willen doen en op welke manier en hoelang we zouden reizen. Gijs ging vliegtickets in de gaten houden en opeens: vliegtickets veur 'nne leuke pries. We boekten deze tickets, Schiphol - London - San Francisco op 27 april 2023, en San Francisco - London - Schiphol op 26 mei. Gelukkig kregen we allebei vrij voor deze periode.

Dit betekende dat we echt de dingen konden gaan regelen. Zo ontstond er een route en gingen we de eerste hotels vastleggen. Het enige waar we rekening mee houden is dat de hotels gratis te annuleren zijn, zodat we wat speling hebben tijdens de reis zelf. We hebben motels, luxe hotels, en tiny houses in the middle of nowhere kunnen vinden en reserveren. Langzaam maar zeker kunnen we qua planning de puntjes op de i zetten.

We bezoeken 6 staten en reizen naar verwachting zo'n 6000 kilometer. Weej hebbe d'r zin in.